Мої вітання! Сподіваюся, що візит на мій блог буде для Вас цікавим і корисним!!!

четвер, 17 грудня 2015 р.

Тиждень права в школі

З 07 по 11 грудня 2015 року з метою підвищення пізнавального інтересу  школярів до вивчення 
основ правознавства, стимулювання творчої активності школярів, виховання законопослушності учнів в Парищенській ЗОШ І -ІІІ ступенів був проведений Тиждень права.
Розпочався Тиждень загальношкільною лінійкою «Право на життя – це право людини». Класними керівниками були проведені години спілкування на теми «Домашнє насильство», «Рабство та його сучасні прояви», з учнями 9-их класів - круглий стіл «Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх». 
Учнів 10-11 класів  учитель правознавства Ярослав Круль  запросив на цікавий урок «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини. 
Протягом Тижня в школі діяла виставка дитячих малюнків «Моя сім’я – найкраща, бо у ній немає місця насиллю» (вч.образотворчого мистецтва Володимир Петрик). Соціальним педагогом Інною Торбяк було організовано в початкових класах написання дітьми листівок «Як би я хотів, щоб ставились до мене найближчі мені люди».   Педагог-організатор Марія Гергелаба, практичний психолог Любов Костик  і учнівська рада провели круглий стіл «Особистість і колектив», на якому зосередили увагу на сприйнятті колективом особистості, її гідної поведінки і взаємному розумінні один одного, розвитку повноцінного щасливого життя. 

Немає коментарів:

Дописати коментар