Модель навчально-виховного середовища школи
Презентація моделі школи
Школа в пресі та інтернет-сайтах:
Школа розпочала свою роботу у 1910 році.
Реорганізована у середню в 1957 році.
У нове приміщення перейшла 01 вересня 1973 року.
У школі нараховується 12 класів, в яких навчається 207 учнів, з них у:
- початковій школі –64;
- основній – 112;
- старшій – 31.
Профіль навчання старшої школи – технологічний.
З 2003 року на базі школи для
учнів 10-11 класів працює філіал Надвірнянського міжшкільного
навчально-виробничого комбінату, де вони здобувають професію «Різьбяр по
дереву».
У школі працює 29 педагогічних працівників.
З них:
- з вищою категорією – 17;
- з першою категорією – 3;
- з другою категорією – 3;
- спеціалісти – 4;
- учителів-методистів – 1;
- старших учителів – 9.
Для формування навчально-виховного
середовища створено такі основні центри навчальний
9 навчальних класів, 12
кабінетів, що відповідають Положенню про навчальні кабінети; бібліотека, яка в
основному задовольняє потреби школи; бібліотечний фонд нараховує 14044
примірників, у тому числі 5948 підручників, 7837 примірників художньої
літератури;
професійної підготовки: столярна, слюсарна майстерні; кабінет
інформаційних технологій, кабінет образотворчого мистецтва;
відпочинку та здоров´я: міні-футбольний та волейбольний
майданчики, ігровий майданчик для молодших школярів, нестандартне обладнання,
спортивна зала, стрілецький тир, їдальня, шкільна Світлиця.
В школі функціонують:
- 11 гуртків, в яких задіяні 165 учнів;
З метою розширення мережі гуртків
налагодили тісні контакти з позашкільними установами. На базі школи плідно
працюють гуртки від:
- РЕНЦ – «Юні друзі природи»;
- ДЮСШ – секції лижних гонок;
- СЮТ – «Технічна творчість молодших
школярів»;
- ОЦТК – туристичний.
Формуючи
навчально-виховне середовище, ми разом з колективом намагаємося збагатити його цікавим змістом,
створити сприятливі умови для розвитку дитини, її талантів і здібностей.
Основними завданнями
ставимо забезпечення оптимального функціонування школи як цілісної
соціально-педагогічної системи; задоволення потреб та інтересів
учасників навчально-виховного процесу; створення умов та можливостей для розвитку індивідуальної своєрідності, оригінальності
кожної дитини.
Свідченням того, що педагогічний колектив знаходиться в постійних пошуках
оптимального співвідношення змісту освіти і запитів особистості, опанування
особистісно- зорієнтованих інноваційних технологій є:
- участь в 2007-2009 роках у Всеукраїнському експерименті по створенню
навчально-виховного середовища сільської школи під керівництвом АПН України;
- в 2009-2010 навчальному році школа, згідно поданого відділом освіти акту
атестаційної експертизи, атестована обласною атестаційною комісією з відзнакою;
- школа впродовж ряду років
входить в першу п'ятірку в рейтингу ІІ етапу олімпіад з базових дисциплін;
- протягом ряду років учні школи стають призерами ІІІ, IV етапів олімпіад
з базових дисциплін, призерами Всеукраїнських конкурсів;
- в 2011 році команда учнів школи стала призером XIV Всеукраїнського
турніру юних математиків.
В 2011 році за підсумками роботи районного оргкомітету управлінську
діяльність Парищенської ЗОШ І-Ш ступенів визнано як кращу серед сільських шкіл
І-Ш ступенів і представлено для участі в обласному конкурсі "Директор
сільської школи".
Немає коментарів:
Дописати коментар