Мої вітання! Сподіваюся, що візит на мій блог буде для Вас цікавим і корисним!!!

Про школу






Модель навчально-виховного середовища школи
Презентація моделі школи


Реорганізована у середню в 1957 році.

У нове приміщення перейшла 01 вересня 1973 року.

У школі нараховується 12 класів, в яких навчається 207 учнів, з них у:

            - початковій школі –64;

            - основній – 112;
            - старшій – 31.
Профіль навчання старшої школи – технологічний.
З 2003 року на базі школи  для учнів 10-11 класів працює філіал Надвірнянського міжшкільного навчально-виробничого комбінату, де вони здобувають професію «Різьбяр по дереву».

У школі працює 29 педагогічних працівників.

З них:

            - з вищою категорією – 17;

            - з першою категорією – 3;

            - з другою категорією – 3;

            - спеціалісти – 4;

            - учителів-методистів – 1;

            - старших учителів – 9.

Для формування навчально-виховного середовища створено такі основні центри навчальний

 9 навчальних класів, 12 кабінетів, що відповідають Положенню про навчальні кабінети; бібліотека, яка в основному задовольняє потреби школи; бібліотечний фонд нараховує 14044 примірників, у тому числі 5948 підручників, 7837 примірників художньої літератури;

професійної підготовки: столярна, слюсарна майстерні; кабінет інформаційних технологій, кабінет образотворчого мистецтва;

відпочинку та здоров´я: міні-футбольний та волейбольний майданчики, ігровий майданчик для молодших школярів, нестандартне обладнання, спортивна зала, стрілецький тир, їдальня, шкільна Світлиця.
В школі функціонують:
- 11 гуртків, в яких задіяні 165 учнів;

З метою розширення мережі гуртків налагодили тісні контакти з позашкільними установами. На базі школи плідно працюють гуртки від:
- РЕНЦ – «Юні друзі природи»;
- ДЮСШ – секції лижних гонок;
- СЮТ – «Технічна творчість молодших школярів»;
- ОЦТК – туристичний.

Формуючи навчально-виховне середовище, ми разом з колективом намагаємося збагатити його цікавим змістом, створити сприятливі умови для розвитку дитини, її талантів і здібностей.

Основними завданнями ставимо забезпечення оптимального функціонування школи як цілісної соціально-педагогічної системи; задоволення потреб та інтересів учасників навчально-виховного процесу; створення умов та можливостей для розвитку індивідуальної своєрідності, оригінальності кожної дитини.

Свідченням того, що педагогічний колектив знаходиться в постійних пошуках оптимального співвідношення змісту освіти і запитів особистості, опанування особистісно- зорієнтованих інноваційних технологій є:

- участь в 2007-2009 роках у Всеукраїнському експерименті по створенню навчально-виховного середовища сільської школи під керівництвом АПН України;

- в 2009-2010 навчальному році школа, згідно поданого відділом освіти акту атестаційної експертизи, атестована обласною атестаційною комісією з відзнакою;

- школа впродовж ряду років входить в першу п'ятірку в рейтингу ІІ етапу олімпіад з базових дисциплін;

- протягом ряду років учні школи стають призерами ІІІ, IV етапів олімпіад з базових дисциплін, призерами Всеукраїнських конкурсів;

- в 2011 році команда учнів школи стала призером XIV Всеукраїнського турніру юних математиків.

В 2011 році за підсумками роботи районного оргкомітету управлінську діяльність Парищенської ЗОШ І-Ш ступенів визнано як кращу серед сільських шкіл І-Ш ступенів і представлено для участі в обласному конкурсі "Директор сільської школи".



Немає коментарів:

Дописати коментар