Мої вітання! Сподіваюся, що візит на мій блог буде для Вас цікавим і корисним!!!

пʼятницю, 2 жовтня 2015 р.

Зі святом, шановні працівники освіти!

Шановні колеги!
Щиро вітаю Вас з професійним святом! 
Ваші серця завжди наповнені співчуттям, добротою і милою приємністю. Цими чудовими якостями Ви щедро ділитесь з дітьми. Вам вірять, Вас люблять і шанують. Ви здійснюєте зв’язок часів, продовжуючись у своїх учнях.
Бажаю Вам, шановні вчителі, відчуття повноти і неповторності життя, здоров’я, невичерпних творчих сил, натхнення, щастя і довгої людської пам’яті.
Хай завжди щедрою на сходи буде освітянська нива, а в усіх Ваших починаннях будуть супутниками успіх і удача!
Нехай промені здоров’я й сили, злагоди й спокою, наснаги й бадьорості, творчості й удачі, щастя земного супроводжують Вас. Нехай зима, що дарує новий відлік року, сріблом замете всі Ваші негаразди, весна принесе хліба й сонця, осінь - книгу й працю, а літо - здоров’я й радість. Хай Ваше щире серце буде як завжди відкритим і чесним, Ваші думки мудрими й добрими, Ваші дії щедрими й успішними.
Хай усмішка завжди з обличчя не сходить.
Хай щастя сплітає Вам гарні вінки.
І нива життєва хай щедро Вам родить.
І стелять дорогу Вам світлі віки.
Талант хай вічно Ваший розквіта
І врівень з часом Ваше серце б’ється.
Хай благородство, воля й доброта
В душі у Вас завжди потужно б’ється.

Немає коментарів:

Дописати коментар